Wednesday, August 27, 2008

remember. vitalitate

nu am mare lucru de spus azi, cu atat mai mult cu cat horoscopul a zis: nu-ti da, pliz, cu parerea decat daca esti intrebata!
asa ca... un mic exercitiu de imaginatie muribunda nu strica.
  • Raspunsul la Intrebarea Imaginara (RII) 1: nu, nu mi se pare firesc sa ramana textul despre o moartea lui chef prea mult timp in capul paginii, dar intelege ca am fost uberbusy.
  • RII 2: pentru ca mi-am adus aminte un cuvant. are niste conotatii partial infioratoare pentru anumiti supravietuitori ai unui anumit razboi, dar sa fie clar: nu despre asta e vorba.
  • RII 3: a! vitalitate.
  • RII 4: pentru ca n-am. o fi varsta, ceva. poluarea, sistemul, profesorii, medicii, presa, pensionarii, baietii de cartieri (la care, fiind mai de moda veche, nu voi folosi termenul "cocalari". absolut dizgratios cel putin din punct de vedere fonetic, btw), controlorii, gradinarii, emigrantii, vecinii...
  • RII 5: nu.
imi permit sa imi autoinmanez, la final, Premiul pentru Coerenta, Verticalitate, Igiena si Urbanism. multumesc parintilor care m-au facut ceea ce par a fi.

No comments: