Monday, January 26, 2009

just another manic monday cheeses!

pe 02.12.08 am facut comanda de carti la cotidianul. ziar serios, carti bune, vin fix in ziua de salariu, mi-am zis atunci.
azi, pe 26.01.09 mi-au venit minutele orange. tricky, huh? nu, azi am cotrobait prin cutia postala si am descoperit mandatul postal.
pe 12.01.09 au ajuns la posta mea de cartier.
pe 22.01.09 s-au intors de unde au plecat.
asa ca, pe aceasta cale, as vrea sa multumesc echipei cotidianul pentru mail-ul/ telefonul promis pe care l-au tinut doar pentru ei, pentru promptitudinea cu care au onorat comanda, pentru drumul inutil facut prin transeele noroioase ale iasului. de altfel, m-au salvat de la plata a peste 100 de lei pe care nu-i mai aveam plus chiria de stat la posta 2 saptamani si de la intalnirea cu un dinozaur la care renuntasem sa mai visez.
it was a pleasure doing business with u.
/all_ex

10 comments:

Anonymous said...

:)) you lucky girl! in aceeasi zi - minute orange + (-) datorie pentru carti pe care (hai ca stim)oricum n-ai timp sa le citesti. long live cheeses! la mai multe luni ca asta!

Anonymous said...

nu ma gandisem la asta. decat in trecere :)

Sim Filip said...

Lunea nu creste nici iarba, that all I got to say.

Anonymous said...

@sim: eu pur si simplu nu pot sa cred asta. de fapt, sint aproape sigura ca iarba creste lunea cat pentru toata saptamana. numai ca masuratorile la firul ierbii se fac abia vineri spre duminica, de unde si eventualele erori in interpretare.

Anonymous said...

@sim: am vazut eu o iarba crescand lunea si ridicandu-se spre cer in cercurii mii :D
+
he! he! facut tanti de la cotidianul sa ma sune si sa ceara scuze. ce-i drept, joi, nu luni. probabil citit pe blog, ca doar eu nu le-am trimis vreun mail de plangere ;)) no, sir!

Anonymous said...

@a_dina, ca uitasem. n-am scapat de comanda. pur si simplu n-am putut sa spun nu :)) la zeci de carti mov, rosii, albastre, verzi. desi, daca nu e minim una mai rozalie, le trimit inapoi. trebuie musai pt echilibrul cromatic al bibliotecii.

Anonymous said...

:)) primul meu comment din aceasta dimineata coffeeless si cigaretteless l-am semnat cu a_dina. ceea ce e un fel de scuza pentru ca am cafea si tigari.

Sim Filip said...

inca ceva: aici se comenteaza mult si nu mai inteleg de la cine. :D

Anonymous said...

like uaaaaaau!!! =))

Anonymous said...

@sim:
si nici macar nu stiu daca e bine... in fine, asa iti trebe daca ai nimerit intre doua fimei cu mari nevoi de comunicare :))