Sunday, May 17, 2009

despre cum am mers, ca sa nu uit

Iasi-Timisoara, cuseta, 16 ore, 12 dormite. paturi curate cu lenjerie alba si apa plata de la cfr. am aflat, spre dimineata ca am avut oaspeti pe timpul noptii - o batranica ratacita... de doua ori.

Timisoara - superba. oameni linistiti, frumosi, preturi ok, curatenie. o gramada de copii. peste tot.

Timisoara-Londra - 3 ore, groaznic. cozi, turbulente, nori, ceata, ploaie. de cel putin 3 ori am fost aproape siguri c-o sa murim.

Aeroport (Londra-Luton) - Londra (centru?): autobuz, trist. neagra comica tipa la pasageri.

Gara Victoria - amuzanta. nu stim unde sa aruncam chistoacele, ambalajele de la sandwich-uri, paharele de cafea. n-au cosuri de gunoi. am urmarit un nene maturator cu un sac de plastic; l-am pierdut in multime. am carat vreo ora, toate gunoaiele in ghiozdan. singurii bastinasi pe care-i inteleg is indienii. care-s amuzanti; cumsecade si zgarciti in acelasi timp.

Stam intr-un colt de Londra (Lampton), la niste indieni. Planuim sa-i fraierim la ironing facilities. e 5 lire internetul pe zi, dar 10 pe saptamana. abonamentele la metrou (pe-o saptamana) ne-au mai stors de 100 de lire. + mancare, cazare, autobuz inapoi la aeroport... deja ne planuim banii de mancare.

voiam tenisi noi.
englezii is naaaaspaaa!

dupa somn, londra si probabil alte impresii.

ps: a, si nu putem fuma decat in fata cladirii.

/a_dina

2 comments:

Anonymous said...

London Eye? Hyde Park? Come on, there's got to be more to this.

a_dina said...

@Anca there is, there is, stai sa-mi trag sufletu'.