Thursday, April 26, 2007

Despre nimic

Numai ca nu prea stiu ce sa scriu pentru inceput. Si Alex zice ca tre sa gandesti ca sa scrii ceva. Si eu azi nu prea. Ca e dimineata. Si cafeaua rece... Si parca tot n-am fumat destul... Si muzica pre curge in urechi si e cam linistita si poate vreau si eu sa ma trezesc. Si ma trezesc scriind pi blogu' lu' noi doua... Si-i cam greu fara injuraturi... da oricum vreau sa ma las... si de fumat si nu conteaza ca poate n-o sa reusesc sa nu mai fiu... a... punk (golan in traducere libera?)./tot_yo2

3 comments:

Ether said...

Vaca 2, vezi ca te-am mentionat in ultimul meu text de kkt. Am si eu o mica problema pe care sper s-o rezolvi curind. Cum adica fara injuraturi? Si eu incerc sa ma las de astea, dar daca scapi vreouna e mai trendy. Sau mai sexy. Sau mai punky... sau mai plm Io-te, vezi? Hai la scris :)

Anonymous said...

Silvia ....my love...hello:P

I am single...and sexy...and waiting for ya...;)

Anonymous said...

NIMIC RULZZ!!!!Imi pare bine ca exist si ca existati si voi si blogu yupiii,sa biem pentru asta!!!!