Friday, April 27, 2007

Phonos logos inter-ruptus

a incepu sa-mi placa pe blogul ei si-al meu. si viceversa. nu imi cer scuze, ca nu's una pacatosa, is un om bun si singur. si fara spatiu. de aia ma gandesc mult la cuvinte. in fiecare zi scotocesc prin mansarda dupa cuvintele alea care ti se lipesc de creier pe ne-simtite.
1. cleshtar
2. shlap
3. condur
4. mataiciubotzikcucului
5. fuck
pe unele le-am gasit in basme si stiam ca dau bine, dar habar n-aveam ce inseamna. pe altele le auzim in crasme. cele mai multe is punct, virgula, sare si piper in conversatiile cu verbe tandre... nu, nu le insir ca mi-e rusine. daca intra mama pe blog?
aaa... uite, daca intra, ii marturisesc ceva. clasa I. dictarea I. "Scrieti de 50 de ori cuvantul cel mai drag voua: MAMA". si io nu, io cleshbar, condul, plm... am scris MANA. si atat. ce, va asteptati sa radeti?! sa va treaca. e o chestiune de constiinta, nothing funny about it. off... sick twisted minds...
si care-i treaba? de ce mananc atata treaba dintr-aia ... ?
am uitat. treaba mea./ tot_yo1

2 comments:

Anonymous said...

ma-ta-i comment!

Anonymous said...

Mama:o ????