Thursday, April 23, 2009

ce ma enerveaza. 10 DON'Ts

maine o sa fiu, in sfarsit, sincera si nepoliticoasa, asa cum planuiesc de mult. imi strici karma, imi pierzi timpul, ma enervezi. si sa nu uit: nu meriti.

ma privesti prietenos cu ochii de broasca proaspat imbaiata. si apoi...
1. dai buzz inainte de a spune salut. nu e grav, am messengerul pe silent, dar imi vine sa-ti dau un ignore sincer. desi nu's genul. din nefericire... am nevoie de tine, altfel as raspunde instinctual.
2. minti si se simte teama printre caractere. iti tremura degetele si ai nevoie de timp de gandire pentru a veni cu the lamest excuse. ceea ce ma face sa rad, dar tot nu-mi place.
ar fi mai usor sa nu fii. dar da, chiar am nevoie de tine. esti o sursa docila si stangace.
3. nu vad de ce trebuie sa atasez explicatii la glume. u'r loss, si totusi o fac. din nou, consum de energie cand e evident ca nu suntem compatibili.
4. ai un self-esteem supradimensional. te-as invidia daca n-ai fi ridicol. stii ca nu le stii pe toate. ba nu, ca stii chiar foarte putine. dar eviti sa te gandesti la asta. esti doar foarte tare. si nu, pinguinii non-roboti nu zboara.
5. ai impresia ca suntem prieteni. nu, nu suntem. iti ofer o parte din timpul meu pentru ca, din nou, am nevoie de tine. oricum, esti epuizant.
6. nu faci diferenta dintre amabilitate pur formala si un zambet sincer. teoretic n'ar trebui sa fie greu.
7. te plictisesti. get a job si vorbim dupa. daca o sa ai timp.
8. socializezi cu usurinta. doar pentru ca ai capul plin de nimicuri numai bune de pus la share nu inseamna... enfin, poate is invidioasa.
9. pui prea multe intrebari. la ce bun atata useless information? oricum, e mai bine decat cand se intampla sa fumam in acelasi loc si atunci nu-mi lasi timp decat pentru niste intreruperi monosilabice. sau e mai rau?
10. ai bani. de unde?!

asta imi aduce aminte de postarea din vremurile in care nu aveam chef de cursuri si nici nu ma gandeam ca voi experimenta zilele in care vreau si nu pot.
oricum, daca te pierd, i won't miss u. that's for sure. si, recunosc, ma incearca un sentiment de impacare acum, ca ti-am spus. am mai pastrat cateva plangeri ca sa nu-mi uit atitudinea. c'ya :)
/all_ex

12 comments:

ender said...

marry me!!! :D

all_ex said...

azi is busy. da' vedem :)) oricum, u'r not a time waster... :))

Anonymous said...

bre da shi suparata pi viata iesti. shi ai tu cu omu shi cu buzzul lui ... shi ma enerveaza ca folosesti limbi strainesti pi care eu fiind di la vaslui nu le-am auzit...

PS> Di undi dracu stii tu ca pinguinii nu zboara. Shi ai vazut tu toti pinguinii, ai stat tu la coada lor sa vezi ca nu zboara?

ender said...

cand ai tu timp. nu-i bai.

Marv said...

Deci sa-mi bat copiii nenascuti, daca nu ma simt.3,4,6,7,8,9 mi se potrivesc perfect si poate chiar si 1(cu precizarea ca nu dau buzz).

all_ex said...

m-am gandit ca e timpul...

@Anonymous: sunt lucruri mult mai enervante la mine, da' las ca le vezi luni la sedinta :D cat despe pinguini... discutam de peste un an - nu zboara si gata. decat pe 1 aprilie.

@Iorga: ok. ramane stabilit. si... lasa'ti blogul liber :D

@Vladimir: noroc ca ne vedem rar :D ma gandeam sa te contrazic, ca nu esti asa enervant, dar am hotarat sa ma abtin. de dragul copiilor torturati.

Marv said...

Chiar prea multi oameni de treaba si de bine pe aici, trebuia cineva sa preia rolul enervantului.

a_dina said...

no. 10 ii mai mult o curiozitate :))

Anonymous said...

ignore...all kinds of...

all_ex said...

i wish i could...
apoi.
@Vladimir: mda. oricum, te prinde.
@a_dina: nu ma mai intelegi... :))

Marv said...

Si erau 10 comentarii, si eu simt nevoia netarmuita sa fie si al 11-lea.Viata de spammer e minunata.

Marv said...

si 12...ai observat ca ti-am plagiat articolu?