Sunday, April 26, 2009

aniversare. ca se poarta.

so... acu doi ani eram tot 2. decat ca ne chema altfel, a_dina/ tot_yo2 stia de ce. si aveam happynessu' ceva mai ridicat. si locuiam aici si principala problema era urmatorul scenariu la heroes. a mea, mai exact, daca sa cheat si, cum m-am hotarat sa nu, am zis ca doua saptamani pe aceeasi harta e un semn ca trebuie sa ma las. si intr-un fel m-am lasat.
in fine, pentru ca e duminica si, dupa un principiu vechi pe care mi l-am reamintit cu ocazia recitirii primului post, trebuie sa gandesti ca sa scrii ceva, consider ca deja l-am incalcat destul. ma opresc si fara lamultiani ca e pretty nesincer si inutil.
cu remember gen copy/paste, nu link:

Despre nimic
Thursday, April 26, 2007
Numai ca nu prea stiu ce sa scriu pentru inceput. Si Alex zice ca tre sa gandesti ca sa scrii ceva. Si eu azi nu prea. Ca e dimineata. Si cafeaua rece... Si parca tot n-am fumat destul... Si muzica pre curge in urechi si e cam linistita si poate vreau si eu sa ma trezesc. Si ma trezesc scriind pi blogu' lu' noi doua... Si-i cam greu fara injuraturi... da oricum vreau sa ma las... si de fumat si nu conteaza ca poate n-o sa reusesc sa nu mai fiu... a... punk (golan in traducere libera?)./tot_yo2
Publicat la 1:35 PM

P.S.: nu stiu daca ii fix aniversarea motivul pentru care m-am grabit sa scriu ceva/orice sau remuscarile ca mi-am varsat carul cu nervi pe blog ceea ce inseamna ca am primit destule buzz-uri in ziua de dupa. multumesc, btw :D

/all_ex

2 comments:

Marv said...

La multi ani bai bloage, hai ca noi sa fim sanatosi si seriosi.

all_ex said...

@Vladimir:
da, fie ca swine flu-ul sa ne ocoleasca. ms.