Monday, March 26, 2012

wishlist de primavara & de happy b-day

pentru ca imi pasa de prieteni si pentru ca nu vreau sa ii vad crispati inainte de ziua mea, cautand prin cap chestii care-mi plac, de care am nevoie, care nu-mi plac+n-am nevoie, dar pe care ei si le doresc, prin urmare le proiecteaza asupra-mi, am decis sa insir o lista de posibile cadouri pentru ziua mea. nu e niciun secret, e pe 14 aprilie, fix la 10.30, dar bautul nu se va face chiar cu noaptea-n cap. sau ba da, dar cu noaptea urmatoare. stiu, pentru prietenii ortodocsi dusi la biserica aceasta data ar putea sa fie non-convenabila, dar nu cred ca va fi o alegere dificila :D

sa curga ze wishlist:

  • calculator de bicicleta ca ala pe care i l-am luat lu' petru
  • minge de basket 
  • cos de bicicleta (de pus musai in fata)
  • carti (surprise me, please)
  • laptop 
  • chestii outstanding pentru infrumusetat casa (a nu se exagera, e vorba doar de o camera) - ex: poster
  • storcator de fructe
  • chestii oustanding pentru infrumusetat je
  • sistem audio/boxe care nu bazaie/bubuie
updates:
  • " ratusca Ricky Gervais de plastic", la sugestia lui dragos ze great [sau mai bine: ricky gervais-shaped pillow]
  • radio, 2  (don't ask why)
  • fotoliu verde
  • geanta pentru laptop (chiar daca voi fi nevoita sa transport buline, stampile, fise de lucru in ea)
  • ceas (poate fi asa:  http://coolmaterial.com/style/sealed-watch/)
  • tava de briose aka cupcake tray & compatible tools
... to be updated. ~ daily :) 

No comments: