Friday, December 5, 2008

@ adeena. cu bratele deschise si hard-ul gol

fie. negocieri publice. pentru onoratul public, explicatii aici.

sa incep cu marturisirile si cu teama de patetism muieresc, draga mighty adee... cernobalbele ti-au simtit absenta chiar din vreme in care incepusem sa nu mai vorbim despre dwarfi si despre kenturi. si fix in timp ce, separat, ne bagam picioarele cu jumatate de constiinta apasata (cel putin yo). si oricum, ca sa fie si cerno si balbe si pe bune, it takes two.

cat despre conditiile tale... am cautat aseara poza cu noi doua. si cealalta poza cu noi doua. inca le mai caut. remember ca hardul din vremile noastre cele bune a fost deletat. daca esuez in gasirea lor, va trebui sa improvizam alte poze pe care o sa incerc sa le fac sa semene :D (se pune?) cu cele dintaiu. nu stiu...
la categoria blogroll, accept cu mare bucurie varianta bompar. de al meu nici nu's mandra, nici n-am mood sa-l editez.
so, daca accepti acceptul meu in varianta de compromis, fii binevenita. oricum, vei fi surprinsa sa afli noul password (btw, nu l-am schimbat yo, mi l-au bagat astia de la google).

so...

2 comments:

Anonymous said...

ye ye ye ye ye ye ye ye ye ye ye ye uuuuuhuuuuu!!!!
:D tre sa facem miting. da da da

all_ex said...

oh, u make me blush...