Thursday, December 11, 2008

Hello, world! This is a new post

Daca-i tot de neintamplat nimic, uite ca am vazut Portocala mecanica si Mirrors, de unde mi-i frica sa ma mai privesc in oglinda, am simsuit (a-ha-ha si yo_1 nu mai ha-ha-ha) si ultimul episod din The Office in care Michael... sau lasa ca de ce as povesti despre asta? A! S-o intamplat ceva: nu m-am mai dus la cursuri, si in teoria lu yo_1 asta-i activitate, nu pasivitate, asta, de refuzi sa faci ceva numai pentru ca stii ca faptul ca exista posibilitatea sa faci ceva ce stii ca este inutil este de fapt o ocazie sa gasesti ceva util de facut. Cum ar veni ca daca stai ii cu + nu cu -. Ceea ce-mi convine.

Uite ca n-am printzip ca scriu desi no logo (adica poze &stuff) cu toate ca-i mai mishto aici decat pe bompar unde nu-mi prea vine sa injur. Imi place ca all_ex a scris curva./a_dina

No comments: