Tuesday, December 16, 2008

twitting in the usa

nu pot sa zic mare lucru fix acu pen'ca:
1. am emotii
2. is foarte tare
3. obama vorbeste de la sine
4. sunt, din nou, mahmura
5. is mai tare chiar decat imi dau eu seama
6. inca nu am finalizat ritualul matinal de ridicare a tensiunii cu borcanul de cafea. si e destul de amiaza.
7. trebuie sa dau un telefon pe care n-am chef sa-l dau (si oamenii foarte tari se mai intersecteaza cu mama compromisului)
8. we, obama is following me. wtf?
9.
10.
11.
/all_ex

4 comments:

solitaryman said...

obama? wtf?:)) ms pt portia de ras ;)

all_ex said...

:))welcome
si eu, care vorbeam serios... :))
+ da, obama himself. pe mine. da' si eu pe el ;)

Anonymous said...

ce-i chiar ciudat ii ca daca eu pe el si el pe mine. invers nu, in my case, da-s invidioasa sh-am incercat. deci si el pe mine. dar numai dupa ce eu pe el. :D is that lame? :))

Anonymous said...

neee. e de'a dreptul ubertare :D
in schimb, tariceanu si basescu nu ma follow. niste fitzosi, ce mai? ce are manafu si nu am yo? ;))