Sunday, June 3, 2007

De prin lume si stele

"Horoscop Berbec azi
3 iunie 2007
S-ar putea sa fiti mult mai sensibil si sa nu va simtiti în forma.
Va sfatuim sa evitati deciziile importante, sa nu semnati documente oficiale si sa nu faceti planuri de viitor.
Evitati discutiile în contradictoriu!"

deci, cum ar spune stiu io cine...
de unde stie dom'le planetili iestea ca io am beut pana m-am ratacit? oare le-o zis silvia? dar ca am mahmurit toata ziua? ufff... nu, dom'le, nu mai ai pic de intimitate in ziua di azi. vecinii stau cu borcanu' pe perete, baetzasii ciuliti pe la balcon, batranii gura-casca prin autobuz, colegii pe sub banci si, uite ... pana si planetele, pe care le credeam sobre si absolut preocupate de miscarea lor de rotatie, revolutie, sus-jos etc... pana si ele, dom'le! e clar, cum ar spune tot celalalt, n-au o viata a lor, n-au copchii di hranit, cani di plimbat si se uita'n ograda mea...
cum ce cautam io pe site-ul ala? eh, mi-era dor de silvia... /tot_yo1

P.S.: Da' mai lasati-ma'n paci, am zas ca nu semnez nik!!! Cum? Nu'i document oficeal? A! Da'ncoaci...

1 comment:

Anonymous said...

Exact...are dreptate,daca vine un gagiu imbracat sexi in Nicu Covaci si te pune sa semnezi o foaie prin care esti de acord sa petreci o noapte nebuna cu el sa nu o semnezi...faci de fapt pax cu diavolul:P