Thursday, June 14, 2007

Franturi


E un fel de sfarsit de ceva. Si nu stiu cum, dar e fix ca atunci cand imi schimb mobila prin camera dupa mult mult timp si mi se pare ca e naspa, chiar daca arata mai bine ca inainte. Mi se pare ca imbatranesc si ca n-are rost sa schimb locul lucrurilor atata timp cat, in fond, nu schimb nimic. Arunca-le dreq la gunoi si ia-ti altele. Fuck! Ia-ti un breloc de cheie nou, tunde-ti un fir de par sau ceva...

Nimic. Let me be.

Fragmente din blogul de pe desktopul meu prafuit de scrum de tigara pe care speram sa n-apara niciodata da nu ma pot abtine chit ca ma omoara o vaca sau amandoua ca copipeistez fara drepturi de autor (...poate putine prin zgarieturi...) de pe blogu' lu' noi trei. Neoficial. Hai noroace ca am citit neshte chestii... Hir dei ar:


4 martie sau cam asa ceva. [Acelasi an ca doar nu om fi atit de vaci incit sa lasam anul sa treaca si sa nu scrim nic .] Ma aflu intr-o avansata stare de neputinta intr-ale evacuarii culinare a corpului. Nuj daca ati inteles acest cretin si de-a dreptul stupid eufemism, insa am sa va spun de-a dreptul, ca prea v-am ocolit pe la gara, pe la primarie si pe la paispe'semafoare. Da domnilor si domnisorilor (cu tirfele nu avem ce discuta, asa ca ori se prefac a fi barbati ori le dam dreacu')... da ce?! Aaaaa... da, nu ma pot cica. Pentru bucuresteni, nu ma pot "caca". Adica pentru cei care scriu cu "i" din "a" sa nu zica astia ca ma leg de "capitalismul" lor imputit. Si ce daca nu ma pot cica? Va deranjeaza? Pe mine da, deci de parerea voastra ma doare fix intr-o gaura (infundata momentan). Mai bem o gura de cafea, trei de apa plata, zborcaim trei lamii si fumam juma de Kent (mi se rupe de faptul ca fac reclama si mi se rupe) insa nu obtinem nici un efect. M-as supune unei clisme insa mi-e frica sa nu iau vreo boala cu furtunele din spitalele noastre de tot cicatul. Dar sa nu mai vorbesc despre asta ca aici e cu du-te vino. Ce mai tura vura, sigur va amintiti de faza cu pisarcosu'care dintr-un motiv sau altul n-are cum sa se pise. Iar daca ii vorbesti de apa, musai curgatoare ori mai freci robinetul in fata lui, el o sa pise instantaneu in fata ta. Nu bag mina in foc pentru instanteneitatea efectului, insa ma abtin de-a mai vorbi de spitale cicacioase cind eu nu pot sa ma cac. Asadar, inainte cu cafea. Ptiu, ce iz de cacofonie era in propozitia anterioara. Ma cac pe ea... de cacaofonie. Aaaa, stai asa, ca nu pot sa ma cac. Ce timpenie. Vaca suprema constipata. Oare si constipatia mea e tot suprema? Chiar nu vreau s-ajung la clisme prin spitalele nostre de... sa le ia dracu!!!!! [SilVak]


[...]


0.03. 2007 : uite, 23!!!!!!! daca aduni, scazi, imparti, iti bagi pula.
imi pare rau, vacilor, cuvintele ce urmeaza sa vina nu sunt funny. admin ma va fute k is depri, dar... in acest miez de noapte am plans. am plans cum de mult nu mi-a mai venit sa urlu. durere furioasa, inecata-n pat.
sa fie cocosata, cum a fost in cateva zile, nopti. fragila ca o gheisa. nu-mi pasa. dar stiu ca n-o sa fie. nu mai cred in nimic. ateea absoluta, nu cred nici in el, nici in mine, nici in viata si... nici macar.
fuck! nu voiam sa fac blogul un fel de jurnal de vaca proasta nedatatoare de branza, oua... dar is asa. mi-e mila ca ma cunoasteti, ca dormiti cu mine, ca mancam acelasi cacat.
va iubesc. oricum. cu chef de zis adio... [Alex]

(02:21, 22 martie 2007) - cu chef de referinte exacte/ Hai sa dam un uarevar uarevar pe tot ci-i mai sus. >:p ca tot am invatat sa tst un emoticon nou. Sha sa...ehe...sa ....fiumam. Baga-mi-as pula-n tzigari! Si eu cu tot neamul meu! Baga-mi-as pula-n tot. Sha mai ales in chizdele alea proaste care o sa-mi cumpar un sprei paralizant sau lacrimogen sau ce pula mea o fi ca abia reusesc sa fiu coerenta cu ochii lipiti de tastatura sha cu backspaceu'ntre dejte d-apai cu lumina inchisa! Bga-mi-as pula pulapula pula pula pe versuri si muzica de travis, din cand in cand de britni spirs de-i rasa-n cap sha cu paduchi sha izghita prin boscheti de tot felu de boschetari. Viata de cacat baga-mi-as pula! Sha pentru ca am adus blogul la ritmul obishnuit, imi bag pula'n tat!
Gitilor, aim fachin hapi. Sac ma bols!!!! HAha aha aha ahahahahahhahahha!!! [Yo]


23.03.17.05.ha.ha.ha. adicatelea ce vrea sa zica aia de se rade de durerile oamenilor? ca si pe mine ma doare. asa, putin in gat. ma duc la mad cows days sau ceva si gata. sh am zis ca sa scriu ceva, ceva ... hmm.. despre ce? aa! am uitat. gata. ma car sa ma spal de idei si de jeg. ce tare e sa faci pipi intr-un hau de lut de mare, soare, pana mea. habar n'aveti! asta viata! [Alex]


29.03 asa, vorbind ca'intre gayshe... nu avem mai nimic de spus. de ce? pentru ca bem ca
porcu'. [alex]


Ce schimbare, wa? Life is perfect just the way it is! :D /tot_yo2

4 comments:

Anonymous said...

Mai multa aberatie intr-un articol nu cred sa fi citit vreodata!

Anonymous said...

Wa! Putin respect. Care articol? :D

Ether said...

Uhuuuu, uite-l si pe domnu'de-mi hartuieste blogu'! Acum ca ti-am aflat identitatea (ye, ye), trebuie sa-ti spun ceva: asta-i cel mai tare text de pina acum de pe blog! Sau poate ca nu-i! Sau poate ca nu ne pasa... dar in nici un caz Silvak nu-s eu, chiar daca ma leg de tine asa la drumul mare. Multumesc pentru intelegere...

Anonymous said...

E inutil.