Wednesday, June 27, 2007

Veverofilie sau durere de spate


am citit ultimul text al vacii. si ma simt onorata (poate putin si cu ceafa in flacari) sa o cunosc pe el, noua Noam Chomsky a blogspot-ului in cauza. daca nu i-am lasat comentarii e doar pentru ca nu am energie, deci am scapari (nu te lasa inselat de varsta) si cu siguranta as fi zis bravo, nu brava, textul sau textal, sloc sau omfc sau cevu de gena asta. nu vreau sa-ti iau ideea, desi mi se pare dintre cele mai ghiduse. aproape ca imi vine sa ii hartuiesc falcile cu piele subtire si carne alba. ce? ce? am gresit cu ceva? zi-mi odata si nu-ti mai zborcai privirea, grimasa argiloasa peste cearcanele mele care, cica, se vad din satelit. ufff... ce caut el, atunci, acolo? am atatea lucruri cube de facut, incat... uite-ma bine, nefacand ceva.





e ca si cum ai fi intr-o tara francolingva, cu un salariu ce se da ba de fotbalist, ba de poet. si te consideri ocupat. nu norocos, nu exotic, nu copt, nu ecologist. si atunci ce faci? alergi "vevere"... / tot_yo1

9 comments:

Anonymous said...

nu-mi amintesc sa-ti fi cedat drepturile de autor pentru fotografie.

Anonymous said...

ma scuzati, domnule, dar... nu vad legatura. :P in calitate de trieuse de photos, va rog sa va alegeti bine cuvintele :)

Anonymous said...

domnul te va scuza, sint sigura. dar vevera nu e a domnului.

Anonymous said...

:)) Omg!!! A aparut cineva cu nick name-ul, id-ul de mess, porecla, pseudonimul, sau pur si simplu numele din buletin... yo3???? Foarte cul si sanatos pentru blog, dar mai ales pentru Rezerva Mondiala de Nume... insa trebuie sa fac o mica precizare: Alexandra nu va fi scuzata de Domnul, cu atit mai putin va fi iertata si in nici un caz nu se va putea bucura de placerile Raiului, placeri care inca mai sper ca nu se refera la mincatul de foarte multe mere de Sf. Ilie, mari si zemoase.

Si stii de ce mah yo3??? Pentru ca Alexandra va ajunge in Iad!!!

Anonymous said...

Lady, nu ma gindeam la o solutie atit de radicala, dar numai tu stii unde vei ajunge. eu ma gindeam la, let's say, ey golden shower.

Anonymous said...

My lady milord nu sunteti dvoastra, deci nu ma puteti obliga sa va recunosc autoritatea care la urma urmei nu este :p.

Ma supara putin tonul de ne-gluma, dar asta nu mai conteaza asa mult in acest moment, pentru ca unu la mina cineva va ajunge in Iad si cu siguranta nu sunt eu persoana vizata. Iar doi la mina, mie-mi pare bine de cunostina nico, yo3 sau the astonished wife... insa, maniacule care mi-ai hartuit si mie blogul, lasa-neeeeeee... cu auto-decospirarile astea si revino la pseudonime mai vesele :)).

V-am pupat pe toti... rautaciosii ;).

P.S: Persoana purtatoare de mai multe nume, te asigur ca in timpul liber nu fac pe a my lady... vezi ca iar m-ai jignit !!! Andrei???!!!

Anonymous said...

cineva tocmai si-a incheiat prea scurta perioada de spitalizare. nu spui cine, persoana importanta. o fi fost adminul, busy ... rubbing mint, breaking herself into figures, dar... pana ce? asadar as dori sa intervin, daca mi se mai permite. decenta si tarie de horoscop, va solicit. si nimic mai mult. si va salut, parinteste, pe crestetul bronzat, ne/matrimonial si fara de varice. hai gata!

P.S. ssssstt! mi se pregateste ceva.

Anonymous said...

mda, deci.
punct.
incetati ca nu va mai pot urmari.
nu sunt a mea, a ta sau a ta sau a voastra. sa fie clar.
sunt a statului, animalelor!

Anonymous said...

"My golden wand waves down your golden rod
Our gold held high in sunny breezy sky
Then a stream of gold released from golden stone
erupts late at night and melts the winter ice

The golden streams
The golden streams"

...dupa cum se intelege... o copilarie nefericita... cu putin noroc, doar atat.