Friday, August 31, 2007

"Subject: Este ziua de nastere a lui hasanel maine!"


cum cine e hasanel? nu stiu. l-am gasit la mine'n bulk, trimis direct de pe netlog (site cu care am avut o aventura de o noapte si inca nu m-a uitat).
m-am gandit ca nu merita atentia din moment ce hasanel nu a ajuns pana la mine'n inbox, dar daca tot e ziua lui... maine... LA MULTI ANI, we, HASANELE!

ce am mai gasit in afara de un afro-asiatic aniversar? pai cam ce gasiti si voi... cum, nu ati fost desemnati "today's winner"? si nici n'aveti "hot singles for free"? poate macar "sfaturi pentru o sufragerie tropicala"... nu??! ei, atunci ori e bulku' meu mai dolofan ca al vostru, ori al vostru mai slab ca al meu. asta sa decida... hasanel, dragul de... /tot_yo1

1 comment:

Ether said...

Buhaha, ci ideii faina wa... aproape ca te urasc animala. Sh nuj, bulku'meu cu siguranta ii mai gras ca al tau, dar nu pot sa-ti ofer nici o informatie clara legata de acest lucru... pt ca am prostul obicei sa-l streg fara sa citesc vreun mail. revin cu amanunte imediat ce prim mail de ma Madonna, Ricky Martin sau ceva...