Monday, December 17, 2007

pomegranate juice. rem.

remember? chiar da? nu trebuia sa zambesti. sacalii erau cu ochii pe noi. tu nu. sacalii au trimis alte doua pahare cu suc. tot rosu.
nu era de rodii, dar cel putin aveam planuri de viitor imediat. 17 ani, iesiri la inghetata, plimbari prin parc, duminici la cofetarie, condus acasa, pupic sumar la despartire. ce s-a intamplat dupa ce am renuntat? pare ca nu mare lucru. eu crosetez. tu cauti. eu merg cu happiness-ul mic, dar totusi invizibil. tu... tu ce mai faci?

cu baieteii aia manipulabili au plecat cam toate mostrele noastre de distracshan. "my little blog", vaca suprema, fake admin, gogocows aaa... nici cernobalbele nu mai sunt ca pe vremea fustelor mini. si cand mai aveam timp de nostalgie, de sampon de urzica, de cea mai frumoasa cana din lume? unde e hai-ul si ma-ta-i telecomanda? mmm ... uite, pentru trebile astea merita sa-mi aprind o tigara. tu n-o sa stii, ca doar zaraarezere eram eu.

si poate, daca tot ti-a dat dumnezeu telefon cu mesagerie vocala, iesim maine la un pomegranate juice...

2 comments:

Ether said...

:))), Pe zi ce trece am impresia ca iti mai pierzi cite o bucata din minte; fix cum dispare ciocolata, asa dispare normalitatea din capul ala al tau (deja spart, de altfel). Hmmm, io ce-ar trebuie sa spun acum? Ma-ta-i miine, suc, rodie...? Nu, pentru ca am zis de pe atunci ca ma-ta-i gluma cu ma-ta, adica'lea NU-MI PLACE!!! :))

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.