Thursday, December 13, 2007

prepozitii. franturi de la pagina 52

remember: el, ea, difuzoarele (stuff)

actul I, scena II
(ibricul, intr-o balta de lapte, un copac, o canapea)

difuzoarele (simultan): azi ma las de fumat. e prea scump totul. de ce nu-ti place virgula? de ce ce?
el: pentru ca o voce a zis ca nu suntem suficient de buni. niciodata, la nimic.
ea: dar sunt bun la ceva, el!
difuzorul el: autocenzura, a-u-t-o-c-e-n-z-u-r-a!
difuzorul ea: oare despre ce vorbesc?
el: poate, poate... sa plecam de aici. ai vazut filmul ala...?
ea: da. de cateva ori. asa mi-am conservat copilaria. de la porumbei am invatat totul. sunt prosti, dar generosi. uite, ala din coltul paginii e cel mai prost din tot orasul-stat. nici macar nu isi da seama ca e porumbel.
el: trebuie sa plec acum. azi, azi... a fost o zi grea. nu s-a intamplat nimic.

scena III
(o buturuga, un aspirator, o carte fara pagini)

el: frumoasa litera. tu ai inventat-o?
ea: aseara ma gandeam la ceva, nu mai stiu la ce. vorbeam la telefon. asa s-a intamplat tot.
el: ce?
ea: scuze, nu eram atent... vorbeam la telefon.
difuzorul el: e o greseala, probabil. altfel as intelege. poate ca nu am ascultat suficient porumbeii. gaini proaste!

(?)

2 comments:

Anonymous said...

ai nevoie de ancore. o piatra, o cranga sau pur si simplu un varf. cu o conditie. sa nu uiti visul... :)

Anonymous said...

:) ai dreptate. dar am aprins prea repede lumina si visul il recunosc cu greu. cat despre ancora... am ramas, candva, fara bani de tigari si am vandut-o la fier vechi. nu ii cunosteam valoarea.