Wednesday, May 2, 2007

in 4 offte mici si vodca


I. off... m-am intors si stiu ca dor mult de mine si de vase curate si de flori de artar. dar ce sa fac? amintiri din boston park (i-as zice city, da' mi-e rusine)? pai... party time: manelisti isi dau suturi in capatane pe sub masa mea si peretii cad si inelele se sparg si ma-ta-i paravan rupt. apoi uca: si berea vine greu si calda si scrum pe fata de masa si fete acre de varsta lu' ma-ta. casablanca: nu sunt tigari si convesatia merge in deal si cade si nu se mai ridica si nu mai bei si pleci acasa. si mai ce? parinti obsedati iti pun ceva in beutura si adormi si ei te privesc si nu stii daca asta ii face sa se simta bine. o fi niste voayoji, ceva...

II. off... iasi cu surle si trambite. "as vrea sa-ti para rau ca plec". "nu, nu asa. as vrea sa-ti para foarte rau". si nu vreau nici cadouri, nici amintiri. doar bere si liniste. roooock!!! ssst... imi pare atat de rau ca pleci...

III. off... silvia nu a scos hainele. nici adina. unde era ma-ta? ca poate miroseau a iasomie, dar asa... ce? isi cauta nora pe kanalD? am un chef nebun sa ma insor. si eu, ca flacaii. asa ca, daca ne vedem prin taverna, sa nu aduceti vorba despre asta. ca nu se stie ce stiu eu ca va pot face. dupa multe beri. nu, nu ina bulina. nuuuuuuuuu... prea tarziu. adina nu mai e a mea. in sfarsit, e a ei.

IV. off... iubito, nu credeam ca va fi asa greu si ca povestile cu tine descarnata si despielitata vor dura atat. trebuia sa fie una si scurta. dar nu... tu pe ici, pe dincolo... mai un bluff, mai o salata. si eu? eu fix acum ma gandesc doar la prostii si o suta de vodca. sa-mi sting furia si sa o fac muci. ha! si cand ma gandesc... era o camera si o chiuveta si o fereastra si noi si totul trebuia sa fie simplu si noi pe dinafara. pe fundal - ma-ta! pe mine, tu. pe noi, toti. si nici macar nu ne cunoastem. de unde? din cartier? imposibil. din cannabis? da de unde?! off... /tot_yo1

2 comments:

Anonymous said...

ma-ta-i comment!

Anonymous said...

Vai ce urat...i'll say...