Tuesday, May 1, 2007

Ultimele dorinte

Silvia hai lasa calculatorul si fa o cana de ceai fierbinte! Hai tu nu ma fa sa-ti zic de doua ori. Si hai, te rog io, fa patul in care am dormit 3 azi-noapte si poate schimbi si lenjeria ca am dormit in ea cu blugii murdari de pasta de pix cand am venit ultima oara din taverna si parca am vazut niste urme de albastru. Si stii ce-ai mai putea sa faci, daca esti draguta? Sa-mi aduci o felie de paine cu pateu bucegi ca are aroma de copita stearsa si-mi place despre el ca-mi aduce aminte de niste vaci. Cum de care? Pateu d'ala de porc marinat cu aroma de ficat proaspat taiat, macerat si dat prin rasnita de cafea cu alcool.

Si nu ma mai pune sa vorbesc cu tine. Si nici sa te mai ajut sa ceva sau sa-ti mai explic cum sa ceva. Pentru ca, Silvia, rabdarea mea are o limita. Dar uite... hai scoate hainele spalate de trei zile deja din masina de spalat si aduna-le pe celelalte de pe sarma. Oh, Silvia, si daca ai putea sa aprinzi si o tigara pentru mine nu m-as mai supara in veci intre noi doua.

Si nici nu mai am energie sa-ti zic ce-mi mai doresc fix acum. Ca trebuie sa ma duc sa pun de ceai, sa schimb lenjeria de pe pat sa adun rufe, sa intind rufe, sa mananc o felie de paine cu pateu bucegi si poate sa-mi aprind o tigara la urma. Si poate ai dreptate, ma-ta-i blog!

PS: Puiu, hai stii ca ma doare gatul si nu pot deschide gura sa-ti spun nimic. Dar daca citesti asta, poti sa pui macar de-un ceai?/tot_yo2

9 comments:

Anonymous said...

ma-ta-i comment!

Anonymous said...

Wei...is eu voli....eu am comentat

Anonymous said...

Wei voli...is andrei ....ce pana mea faci aici...hai nu mai fa pe interesantu

Anonymous said...

Salutare stimabililor sunt Vladimir...haideti cu totii in xs si taverna...

Anonymous said...

Multimea: HAIDEM CU TOTI IN XS,SA SPANZURAM PE DJ

Anonymous said...

Sau citand pe cineva: "...pe mata"

Anonymous said...

we! de ce ne confunda toata lumea?! sau chiar voiai sa o inviti pe adia in xs? animala!!!

Anonymous said...

ce amuzanta e faza cu "ultimele dorinte"=)) fain super fain

Anonymous said...

Da ci am zis eu ca nu-i amuzanta...ah,o intrat in casa miros de cartofi copti cu o chestie ddin aia arabeasca yam yam vreau si eu(a ba nu mi-am dat seama,cartofi copti cu carne de VACA)